söndag 17 mars 2013

Vinnare

Nu är jag hemma igen efter att ha varit iväg
på Länshemslöjdens årsmöte.
Där fick vi våfflor med sylt och grädde
till kaffet. Riktigt gott.
Avstånden är långa även i Värmland så
det tog lite tid att åka dit och hem också.

Nu har jag äntligen dragit vinnarna i
min utlottning.
Jag ser att min besöksräknare tickar iväg
riktigt fort nu.

Jag använde mej av slumpgenerator vid
dragningen och första vinsten går till

Agneta – Snäckskalsdalen

Sedan drog jag två vinnare till och
först ut blev

Yvonne från Skåne som inte har någon blogg

och

Tiger – Tigers Tassemarker
Tror nog att matte får den vinsten.

Skicka mail med adresserna till mej, så
kommer vinsten sedan.
Lägger ut en bild på bloggen i nästa inlägg
så alla kan se vad ni vann.

butterflies_63

Nya vävar ska dras på vävstolarna nu.
Det blir gardiner och en ripsmatta.
Så det blir många trådar att solva,
men jag gillar förberedelserna innan jag
kan börja väva.

Hörs snart igen.

Tjingeling

15 kommentarer:

Felix sa...

Åååhh, så roligt att jag är en av vinnarna! Tusen TACK! Så spännande att få se vad det blir för vinst... Det blir i alla fall en perfekt födelsedagspresent i efterskott och något som piggar upp mig nu när jag är sjuk. :-)

Stort Grattis även till de andra vinnarna! Agneta är ju en annan bloggvän. ;-)

Vårvinterhälsningar
Elisabet

Monica sa...

Ja, om nu inte jag fick vinna (!), så är jag jätteglad att Aggie vann första pris!
Jättegrattis till dig, Aggie!
Kram, Monica

Snäckskalsdalen. sa...

Men......YIPPIIIEEE! Vilken fenomenalt bra slumpgenerator du hittat. Gissa om jag vart glad! Igen! Jag har verkligen tur hos dig, jag vann förra året också! Tusen tack!
Heja dig! Kramar och tack Agneta

Snäckskalsdalen. sa...

Men......YIPPIIIEEE! Vilken fenomenalt bra slumpgenerator du hittat. Gissa om jag vart glad! Igen! Jag har verkligen tur hos dig, jag vann förra året också! Tusen tack!
Heja dig! Kramar och tack Agneta

Snäckskalsdalen. sa...

Du ser ju hur glad jag blev! Jag liksom hängde upp mig!

Skaparglädje sa...

Grattis till vinnarna!
Kram!

nattugglan sa...

grattis till vinnarna...ha en bra dag

India sa...

Grattis till vinnarna, har informerat Skånska vinnaren, hon kontaktar dig på din mail. Hon blev jätte glad!:)
OCH Grattis Birgitta till alla dina besök. Inte illa, det trodde vi aldrig när vi drog igång det här !

mormor sa...

Grattis till vinnarna!
Lyllos er.

Och tack till Birgitta för hennes fina blogg.
Kramar Monika.

Sirpa sa...

Grattis till vinnarna!
Tack för en fin tävling!
Hoppas din vecka har börjat bra!
Kram Sirpa♥

MalinSj sa...

Grattis till alla vinnarna.//MalinSj

Stina sa...

Kul att du tittade in gumman. Kram från mig.
Stina:-)

Black Iris sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna..

Kram Maidi

Linneskåpslycka sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna:))
Idag lyser solen här och det känns ju lite bättre än när snön vräker ner:)

Önskar dig en fin avslutning på veckan:)
Kraam Tina

Sirpa sa...

Hej! Vill önska dig en mysig fredag!
Kram Sirpa♥