lördag 26 februari 2011

Dags att fira med utlottning

Nu mina kära vänner så är det dags
att FIRA att min blogg
snart fyller 2 år.

Jag tänker vara lite hemlig med vad
du kan vinna hos mej.

pagep 
Det blir precis som vanligt
Kommentar = 1 lott
Kommentar + länk på blogg = 2 lotter.
Skriv hur många lotter du tar.

Jag har sett att min besöksräknare tickar på
ganska fort nu
och jag kommer att ha dragning,
när den passerat 50.000.

Jag vill dessutom veta din älsklingsfärg,
kan vara bra att veta
för innehållet i paketet.

***

Hörs snart igen.

Tjingeling

124 kommentarer:

Felix sa...

Grattis till de två åren! Den här utlottningen vill jag inte missa. Jag länkar så det blir två lotter. Det beror lite på vad paketet innehåller vilken favoritfärgen är... Lila eller mörkt vinrött är favoriter, men naturvitt och grått är inte så tokigt heller... Nu håller jag tummarna och hoppas på vinst lagom till födelsedagen. ;-)

Vinterhälsningar
Elisabet

mary-ann sa...

grattis till dina 2 år :)
klart man vill vara med...och favvo färgen är knalliga färger (rosa,turkos,rödt,lime)
tar 2 lotter tack :)

Monica sa...

Grattis två år på blogger det är härligt!
Jag länkar till min sida, så får jag vara med på denna hemliga utlottning spännande!
Ha EN GO SÖNDAG kram MOnica på PepparbaCKEN

Orlaug sa...

Gratulera so mykje med jubilèet!
Klart eg vil vere med.....
Favorittfarge. Rødt....grått....
God sundag!

Mia sa...

Kommer väl inte som någon överraskning, grönt! Grattis och tack för 2 hyggelige år, hoppas det blir många flera :)

Monica sa...

Godmorgon Birgitta!
Klart att jag "tar" en lott! Tycker om ALLT du gör.....men de är bara så att jag alltid har otur gällande lotter. Men jag har TUR med Kärleken....hi,hi,hi.
Önskar Dig en fortsatt bra Helg!
Kram från mig.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Birgitta till 2 fina bloggår, tror jag har känt dig nästan hela tiden. Jag är gärna med och firar, tar 2 lotter.
Skulle jag ha tur så gillar jag vitt, linnefärgat och grått allra bäst. Jag är nog lite tråkig.
Kramar
AnnaMaria

Rosenvante sa...

Stort Grattis till de 2 åren och alla besökare.
Självklart vill jag vara med o fira, tar 2 lotter direkt.
Gillar många färger så det är svårt att välja nån speciell. Jag gör tvärtom och väljer bort blått så är det enklare för dig.

Skaparglädje sa...

Jag vill vara med i din utlottning. jag tar två lotter.
Min älsklingsfärg är blå.
Du har en jättefin blogg och jag säger Grattis till dina två år som bloggare.
Kram!

4U2 sa...

Grattis! Självklart vill jag vara med att fira så jag tar 2 lotter!

Bloggarmorsan sa...

Hej! Vad kul med utlottning! Givetvis vill jag vara med. Jag tar en lott, bloggen är ju låst så det är inte så många som hälsar på längre;)))) Jag ÄLSKAR glada roliga färger så surprise me om jag har turen med mig och vinner!!!
Kram Helena

Annelis hantverk sa...

Grattis till två år!
Jag är med i din utlottning och tar två lotter! Jag gillar alla färger.
Kram!

Anonym sa...

Grattis till din blog födelsedag snälla Birgitta
jag tar 1 lott och jag gillar vit och grått.
kram Patricia

Bonnfrua sa...

Givetvis är jag med med två lotter Birgitta!
Älsklingsfärg... inte orange om man säger så då! :-)
SSkön söndag önskar jag dig!

Lindha sa...

Grattis till 2 år och lycka till med kommande år!!

Jag är gärna med och firar och kniper 2 lotter!!

Må så gott!

kram Lindha

Fiff sa...

Åh, vad skoj! Jag vill gärna vara med :-) Har länkat på min blogg också! Mina favoriter när det gäller färger är ljusgrön och turkos. Ha en fin söndag!

tubakk sa...

Så spennende med en hemmelig gevinst. Jeg tar gjerne ett lodd, og yndlingsfargen min er orange/gul.

Maria sa...

Hemliga vinster är alltid roligt!! Tar raskt två lotter!! Favoritfärgen är lila (och lavendelblått).

Det växer sa...

Grattis på "födelsedagen". Jag hopps jag kommer att vinna:-) Min favoritfärg är röd och jag kommer länka hos mig. Ha en fortsatt fin söndag! Kram Angelica

Hanna sa...

Ha en fortsatt fin söndag!
kram
Hanna

Bente sa...

Gratulerer med dine to år som blogger.
Eg vil gjerne vere med, spennande med hemmelig gevinst.
Liker mange fargar, men er veldig glad i brun og naturkvit.
To lodd til meg :-)

Lilli sa...

Varmt tack för din rara kommentar hos mig; blir så glad. Nämen så många besökare du har! STORT grattis!! Vill gärna vara med i utlottningen med 2 lotter. Mina älsklingsfärger är vinrött, lila eller cerise/rosa.Kram

Annas tipsblogg sa...

Klart jag är med.
Min favoritfärg är röd

the_door_to_me sa...

Grattis till 2 år!
Vill gärna vara med och ta chansen att vinna ett hemligt paket. Spännande :)
Favoritfärg är nog blått

Mvh
Lena

the_door_to_me@hotmail.com

Gunilla sa...

STORT GRATTIS till 2 fantastiska år.

Mycket har nog hänt sedan dess.

Jag vill gärna vara med ochså tar 2 lotter om det går bra.

Blått är min favoritfärg.Grönt/rött är ochså fint.

Ha det gott
Gunilla

Charlotte sa...

Tiden går så rasande fort!
En lott är vad jag har lust till.
Kommer i fortsättningen att ha två bloggar. Den nya blir en filial till den blivande "butiken". Jag är en "svart" människa! Önskar jag var en vanlig blå eller en lysande gul!

Lena/isklockan sa...

Hejsan.

Vill gärna vara med i din hemliga utlottning. Min favoritfärg är grön.

Jag har länkat.

Kram

Marianne sa...

Grattis till två fina år!
Jag är med och tar en lott.Min älsklingsfärg är grön (åt det kallare hållet), lila går också bra..

Ha det fint,
Marianne

Vform sa...

Hej du Birgitta!
Åh, vad kul med utlottning!
Och extra spännande med hemliga paket ...
Vill gärna vara med! Två lotter chansar jag med :)
Grattis till åren och besökarantalet! Roligt!
Jag gillar bl.a. grått och vitt,
men även andra färger går bra ;)
Tack för alla hälsningar hos mig!
Ha en skön vecka!
Kram V.

Annika sa...

Grattis till dina två år och till alla dina besökare, jag är en av dom! :-)
Klart man vill vara med i en utlottning. Just nu är mina favoritfärger starkt lila och rosa, grått eller svart.
Ha´ det gott!

Ninne sa...

Grattis till 2 år o många besök vilket inte alls är konstigt med den fina blogg. Jag vill gärna vara med o tar två lottor så jag länkar dig i min hög.spalt. Hoppa om en hemlig vinst- såå spännande Ja Blått eller lila- dina saker duger vilket som. Ninne

eWa sa...

2 lotter till mig :) Min favoritfärg är lila !

Anonym sa...

Grattis till 2 år och så många besökare! Jag vill självklart vara med i din utlottning. Har länkat också, så två lotter till mig =)
Blå är nog min favoritfärg.
kram Majsan

Stina sa...

Jag är gärna med. Svart eller ljusrosa säger jag.:-) Kram Stina

Marit Johanne sa...

Gratulerer med 2 år! En utlodning hos deg vil jeg gjerne være med på. Hvis yndlingsfargen gjelder en av dine vakre vevnader synes jeg grått/svart er vakkert, men er også veldig glad i blått.
Jeg linker så det blir 2 lodd på meg :)

Veronica sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Favoritfärger är grönt, blått och lila. Jag länkar från min blogg

Lena sa...

Jag äe gärna med och tar 1 lott. :)

Inger Marianne sa...

Hejsan! Det här är hur kul som helst, har alldeles nyss upptäkt det roliga i att blogga. Tack vare en gammal klasskompis från anno....
började jag läsa Mångmammans blogg, som verkligen är livsbejakande och humornärvarande, kul! På den vägen är det att jag hittat din blogg också. jag är en mångfarmor som hittat ett nöje jag inte har tid med he he. Grattis till dina 2år i etern.
vill så klart vara med i utlottningen, och jag är typiskt blå.
Inger

Anonym sa...

Grattis till dina 2år. Jätte fin blogg med mycket fina allster.
Lila är min favorit färg om lyckan är med mig.Lisa

Black Iris sa...

Stort grattis till dina 2 år och så många besökare.
Jag tar en lott men hoppas ändå på turen och mina favoritfärger just nu är härliga pasteller som rosa, turkos m.m.

Kram Maidi

Jenny sa...

Hej Birgitta!
Grattis till 2 år med bloggen och till alla besökare:)

Jag är gärna med i utlottningen och länkar från mig. Det låter spännande med hemligt paket:)
(Min favoritfärg är blå)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

j´shörnan sa...

hej och grattis jag vill ha 2 lotter och mina favofärger är rosa starkgrön lila
kram maria

Uttan sa...

Stort Grattis!

Och självklart vill Jag vara med och fira med Dej!
Jag tar Två Lotter! Har länkat hos Mej!

Favoritfärg....svårt.
Beige och vitt om det nu är nån färg?
Och rosa och grönt är också fint.

Ha det Gott!

Kram!

fale artut sa...

Grattis till oss som får läsa! Klart att jag vill vara med på lotteri! Ha det bra i vårsolen!

Retrobaby sa...

Gratulerer! Jeg blir med - tar to lodd! Min yndlingsfarge er lilla. Evt. grønt!

Annika sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen, länkar från min blogg så 2 lotter.

Favoritfärger: Lila, cerise, lime, turkos.

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye.Koselig.To år i April siden jeg begynte å blogge.Koselig å bli kjent med deg igjenom bloggverdenen.Har lyst å bli med.Setter ut link på bloggen min.Ønsker deg en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil.

Emmy sa...

Grattis till de två åren!
Jag vill naturligtvis vara med i utlottningen. LÄnkar från min blogg också, så 2 lotter.
Mina favoritfärger är blått och rosa.

Marie//Tekla Maräng sa...

Oj har du tvåårsdag redan oj vad fort tiden går.
GRATTIS!
Min älsklings färg är gult, lila eller blått.
2 lotter tar jag med mig.
Kramar:)
Så fin bild du har med paketen och blommorna.

Pleu sa...

Jag vill vara med och tävla!

Nöjer mig med en lott.

Mina älsklingsfärger är rött och svart, helst i kombination. :)

Hantverkarglädje sa...

Efter två år går det säkert av bara farten att blogga. Grattis till den dan. Jag deltar i lotteriet med en lott.

Anonym sa...

Grattis till jubileet! Spännande med hemlig vinst, jag vill gärna delta med en lott. Favoritfärger är lila, turkost, lime./KataM
kata.moll(at)gmail.com

Maria sa...

Grattis till 2 års bloggande! JAg vill gärna ha en lott. Mina två älsklingsfärger är rött och den andra är riktigt klarblå, kallas kanske royalblå?

Meta Skoglund sa...

Hej Birgitta du trogna aktiva väverska och bloggerska och bloggföljerska. Jag ser din lilla solros på otaliga bloggar och förstår att du har ett enormt socialt engagemang. Jag vill gratta dig och tacka dig till dessa två år och vilken mängd med besökare!!
Två lotter försöker jag med och favoritfärg är limegult/grönt för närvarande. Hälsningar Meta

Gudrun sa...

Hej Birgitta!
Oj, är det utlottningsdags igen. Du är så generös.
Självklart vill jag vara med och länkar till dig, eller skall man avstå för att man har vunnit en gång?
Önskar dig en fin dag.
Kram

familjen & inredning sa...

Så trevligt!!!
Grattis till så många besökare...
Har länkat så 2 lotter.
Favoritfärgen är väl rött och grönt i alla nyanser, sen kommer vitt och grått...
Ha en härlig dag...
Kicki

Snäckskalsdalen. sa...

Nu har jag missat igen, klart jag vill vara med i utlottningen och tar så gärna 1 lott. Jag tycker om precis alla färger, allihop, det finns ingen jag inte tycker om.
Agneta kram

Gilla sa...

Klart jag vill vara med att fira dina 2 år i bloggen.

Jag tar två lotter.

Gilla

lulle2 sa...

Grattis!
Jag vill gärna vara med och försöka vinna. Blå eller limegrön är min favorit.

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/utlottning.html

Min favoritfärg är lila

Spacegirl_@spray.se

Nyanser av vitt sa...

Grattis till alla besökare. Jag är gärna med och tar två lotter. Min favoritfärg är turkos tätt följd av rosa.Och så svart förstås :O)
Kram Agneta

Inga-Lill sa...

Gratulerar till 2år och snart ännu fler besökare :-) Min favoritfärg är blå. 1Lott, Tack. Må gott! från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Stubbetufsa sa...

Hei, hei, Birgitta!
Bra at du kommer fram til meg igjen!
Jeg vil gjerne være med og feire dine to år som blogger med høyt besøkstall!
Og jeg linker til deg!
Blått er min yndlingsfarge! Men grønt eller rødt går også bra!

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej Birgitta! Oj, så många som vill vara med och vinna, förstår dem! Jag vill också vara med.
Jag länkar och kommenterar = 2 lotter om jag förstår rätt!
Ha det så gott med dina vävar!
Carin

Christina sa...

Grattis till 2 år i bloggvärlden, själv är jag nybörjare med bara drygt ett år!
Roligt att jag hittade in på din blogg, jag återkommer gärna.
Jag vill givetvis vara med i din utlottning och har länkat från min blogg, så då blir det två lotter. De färger jag gillar mest är lila, grönt åt limehållet och rent blått.
Ha det gott!
Christina

Lina sa...

hejsan!
spännande utlottning.. ;)
deltar gärna med 1 lott!
favvofärg: röd och vit..

-vårkramar-
Lina.grankulla@hotmail.com

Roses & Angels sa...

Å grattis till dina två år som bloggare. Favorit färg vit. Gud så häftigt med 50 000 besök =). Är gärna med och tävlar och länkar så klart. Tack för svaret om problemen här på blogger. Så bra att veta att det rättar till sig. Ibland så har man ju missat en del inlägg och vill ju gärna gå tillbaka och titta. Önskar dig en fin dag. KRAM

Textil Tendens sa...

Hej Birgitta! Oj, så roligt att du ska ha ännu en utlotting. Nu har jag också skaffat mig en blogg, så jag länkar til den!

Min favoritfärg är vit: antikvit, sockervit, snövit, tuggummivit.. :)

Anonym sa...

Jag vill gärna ha en lott:)
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Gunillasljusglimtar sa...

Hej birgitta! Är gärna med på din trevliga utlottning! Tar två lotter då jag länkar...Gillar rosa,eller turkos,gräddvitt! Kramis Gunilla

En helt vanlig Isabell sa...

Jag är jättegärna med! :-D vad kul att du haft så många besökare, grattis! :-D spännande med ett hemligtg pris :-) min favoritfärg är vit.

mail: bellybus@hotmail.com

Evas Pyssel sa...

Det var inte illa 50000 !!!Stort grattis !!! Du har så mycket fint att visa så det är inte konstigt.
Jag länkar och hoppas på vinst. Kram Eva

Garnyra sa...

Grattis!
Jag förstår varför Du har så mycket besökare.
Du delar generöst med dig av din
kunskap och dina fina alster.
Bloggen är en samling av inspiration
och glädje som Du sprider.
Själv kollar jag dagligen vad som skrivits eller vad andra skrivit i sina bloggar. Så det känns som om du är knutpunkten för många.
Jag vill gärna ta en lott.
Vänliga hälsningar
Lotta

Irené sa...

Hej!
Jag är ny i bloggvärlden och vet inte riktigt hur allt "går till" Jag har tittat på allt fint du väver och tänkte ge mig till känna! Vet inte riktigt hur man länkar så det blir väl 1 lott då, men ska klura på det... lila, rosa och turkost är mina färger.
Trevlig helg/ Hälsningar Irené

stickMamman sa...

Jag brukar läsa din blogg.

Vad du är duktig.Jag hade en mamma som kunde väva allt,hon hjälpte mig att sätta upp en mattväv. Det var roligt att väva.Men hon finns inte längre å själv kan jag inte sätta upp en väv.Jag vill var med på din utlottning.

MalinSj sa...

Vad roligt med en utlottning. Jag får säga GRATTIS till så många besökare, men du har en trevlig blogg med många nya fina vävar på gång jämt. Jag länkar även på min blogg. Ha en bra helg//MalinSj

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! En lott till mig, och jag gillar svart med färger som rött och lila. Eller bara svart :)

Lilla Rummet sa...

Självklart är jag med i din fina utlottning, och grattis till de 2 åren.
Tar 2 lotter och länkar.
Favoritfärger har jag inte speciellt men vitt, grått och lila/cerise i kombination.
Ha en fin helg.
Kram britt

Janne i Fagerlia sa...

Gratulerer så mye med bloggbursdag. Vil gjerne være med på din give-away.
Linker dette på bloggen min. Og på blogglisten min ligger du også. Håper du har det trivelig på festival.

Skogslyckan sa...

Oj vad jag fick scrolla ner! Grattis till 2 år och snart 50 000. Otroliga siffror! Vill gärna vara med och fira.
Fixar länkningen alldeles strax.
Kram Pia

Gammelbålsta sa...

Hej!
Jag har helt missat att du har en utlottning. Vill självklart vara med.
Favoritfärg blir svårt. Gillar nog alla färger även fast det inte syns här hemma så mycket.
Ha det bra KRAM

Emmas dagar sa...

Grattis!
Jag vill vara med och tävla.
En lott till mig.
Mina favoritfärger är Plommonlila och mossgrön.

Annefia sa...

Grattis till två år och snart 50.000 besökare!

Jag vill väldigt gärna ha två lotter! Min favoritfärg är rosa (gärna i kombination med vitt och ev grönt)

Viola sa...

Så kalrt jag vill vara med och fira, grattis till dina två år och alla besökare, sist hade jag ju tur hos dig och vann den fina duken :) vet inte om du har varit inne hos mig och tagit lott, har haft fullt upp sedan jag kom hem från Spanien, kram VIOLA

Anki sa...

Jag firar gärna med dig...50 000, det är stort!
Jag tar 2 lotter och favoritfärg...ja jag är väl sååå tråkig så jag säger vit...eller ljust lila, typ lavendel är oxå fint!

Kram kram!

jofridsquilt sa...

Høres ut som du har hatt ei flott helg med masse fint å sjå.Gratulerer med besøksantall. Eg tar 2 lodd. Helsing Jofrid

ANNIKA sa...

Jga deltar med 1 lott och hoppas på ett oväntat paket ...
spännande...
gustafsson.57@hotmail.com

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Jag tävlar med två lotter

Länk på:
http://birgittavavare.blogspot.com/2011/02/dags-att-fira-med-utlottning.html

Älsklingsfärg är blått och/eller grönt :)

teskedsmamman@hotmail.com

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

*haha* Vad fel länkningen blev, jag länkar från http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/03/utsikt-fran-vavstugan.html

Inte från din blogg ;)

Guri sa...

Hei på deg Jeg vil også være med - to lodd på meg!
(brun, lilla)

Anonym sa...

Grattis!
Ja, självklart vill man vara med i din tävling!

Tjingeling
Mvh
Ingrid G

maska sa...

Gratulerer med mange besøk og 2 år som blogger.
Tar gjerne 1 lodd her hos deg.
Ha en fin uke. :)

Pockethexan sa...

Vad spännande med en hemlig utlottning, hm så ska man komma med någon färg då då....måste väl säga att jag är svag för lila, grått el. varmrosa färger.

Kramis ifrån Pockethexan som lägger ut din tävl. hos mis så det bli väl 2 lotter för mig?!
<;D

Lotta-livets väv sa...

Tjohej! Gärna en lott till mig!...

Hå och hej så många lotter det finns i din lottburk. Tur för mig att jag redan införskaffat en vacker duk och redan vunnit en fin grytlapp.....
Kramar
/Lotta

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Vad spännande!

Rött, Lila och vitt!

Önskar dig en skön kväll!

Anonym sa...

Klart jag vill vara med. Överraskningar är alltid superkul.
Grattis till så många besökare:)

hillevianna@hotmail.com

Anonym sa...

Klart vi vill vara med. Favorit färg vitt men även rosa och blått;)

Vi deltar med två lotter.

Önskar dig en ljuvlig dag

Anonym sa...

spännande med hemlig vinst, deltar
med en lott.Häls.lilian

BiZen sa...

GRATTIS till dina 2 år med så många besökare!
Du delar med dig av så mykcet fint och trevligt.
Vill gärna vara med och tävla om hemlig vinst. Så spännande!
Länkar och får dubbel chans.
Kramar! //Birgit

caisa sa...

Hej Birgitta . Nu hoppas jag att det har fungerat , Jag vill gärna vara med i din utlottning och lila är nog min favoritfärg. Två lotter blir det då Kramisar Caisa

caisa sa...

Hej Birgitta . Nu hoppas jag att det har fungerat , Jag vill gärna vara med i din utlottning och lila är nog min favoritfärg. Två lotter blir det då Kramisar Caisa

caisa sa...

Hej Birgitta . Nu hoppas jag att det har fungerat , Jag vill gärna vara med i din utlottning och lila är nog min favoritfärg. Två lotter blir det då Kramisar Caisa

caisa sa...

Hej Birgitta . Nu hoppas jag att det har fungerat , Jag vill gärna vara med i din utlottning och lila är nog min favoritfärg. Två lotter blir det då Kramisar Caisa

Lisa sa...

Vilket kul premiärbesök det här blev! Vilka vackra dukar du väver! en sann konstnär...
Favoritfärg är svårt, det beror lite på humöret, men just idag känns rödorange med anstrykning av gult helt rätt. Blir det två lotter månne?
Fortsatt fin vecka önskar jag dig!

Renée sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag tar en liten lott och hoppas på tur!

Ruths datter sa...

Grattis med jubileet. " år er lenge. Fin og koselig blogg.
Klem

Rät&Avig sa...

Hej! Vill gärna testa lyckan i din tävling.
Färg vid ev. vinst spelar ingen roll, blir gärna överraskad!
Tar två lotteroch länkar från min blogg på en gång.
Ann-Britt

India sa...

Naturligtvis vill jag vara med, jag länkar till din sida och du vet ju redan min favorit färg eller hur?

Basilica sa...

Naturligtvis är jag med och tävlar. Dras till naturfärger. Jag länkar och beställer 2 lotter.

INGELA sa...

HEJ - JAG BLEV SÅ GLAD ÖVER ATT LÄSA DINA SIDOR - SMITTADES AV SKÖNHETEN, ENTUSIASMEN OCH KREATIVITETEN.
DET VAR FÖRSTA GÅNGEN JAG HITTADE TILL DEJ - MEN DU ÄR UPPLAGD SOM FAVORIT NU.
TYVÄRR KAN JAG INTE HÄNVISA TILL NÅGON ANNAN BLOGG ELLER HEMSIDA....
JAG HAR JU INGETDERA....

Elzie sa...

Klart man vill vara med och tävla. Kul med hemlig vinst också. Länkar till dig.
Kram Elzie

Elzie sa...

Förlåt, glömde skriva att jag gillar rött.
/Elzie

Hanne sa...

Grattis till 2 år, det var roligt att hitta hit. Länkar till min blogg och hoppas på turen. Favoritfärgerna är alla kulörer från blåaste blått till smaragdgrönt

Herr Nilssons Fru sa...

Oh ja, visst vill jag vara med på utlottning, älskar utlottningar o tävlingar..

Jag tar 2 lotter tack o lägger en länk.

Go tur till mig.
Oh just de ja, jag är löjligt förtjust i rosa
Kramiz Anki

Elina sa...

Grattis till två bloggår!

Jag tar gärna chansen att vinna någonting hemligt. Jag har länkat till dig och drar därmed två lotter. Min favoritfärg är grönt!

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning och tar två lotter. Hoppas på tur! Min favoritfärg är nog rosa i kläder och beige o vitt i inredning.
Kram! Märta

Annika sa...

Ja just dä... utlottningen va dä... höll på att glömma...:) jag deltar gärna o min favvofärg är ju BLÅTT.... :) tar en lott... om nu inte den gamla länken till dig gäller..... Kram Annika

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Birgitta!
Jag tar två lotter och länker med bild.
Jag vill gärna vinna något i rött och vitt eller marin och vitt. Det har vi på vår altan.
Kram Susanne

Joyforhome sa...

grattis till 2 års jubileumet.Är gärna med och tar en lott :) favo färg är ju turkos :D

Anonym sa...

Grattis till 2 år! Jag vill gärna delta i din spännande utlottning, hoppas på tur med en lott.
Britt

britt.jonesig@telia.com

ullaisa sa...

Grattis till 2 år!
jag deltar med 1 lott
kram ulla
ubhagglund@hotmail.com

Maria ( Idekroken ) sa...

Jeg blir gjerne med :) Hemmelig er spennende ;)
Klem fra meg

ullaisa sa...

grattis till din fina blogg. jag vill gärna tävla med en lott
ullaisa

Birgitta sa...

TÄVLINGEN AVSLUTAD