onsdag 3 mars 2010

Jag har vunnit igen

Hej på er

Idag har solen varit så givmild med
sina strålar
och det har varit
TAKDROPP.
Ljuvligt.
Fast det har blåst kallt.

Dessutom var postlådan full idag.
Det har kommit ett paket till mej.

100_2962

Så vacker inslaget med
änglapapper.
Och det doftade så ljuvligt.

100_2964

En så söt liten necessär och när jag öppnade
den låg det en fin tvål
och ett armband där.
Tillsammans med ett fint kort.

Tack gulliga Helena
med bloggen
Elsa o Helena.

Det är alltid så roligt när man har tur och vinner.

*****

Nu är det bara en vecka kvar på min
UTLOTTNING.
Du har väl inte missat den?

*****

Nu önskar jag alla en mysig onsdagskväll.

Kramis Birgitta

33 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Grattis till en fin vinst igen!
Ha en fin kväll!

Rosenvante sa...

Åh, vilken tur du har. Jag vinner aldrig nått. Ja, jag har väl väldans tur i kärlek i stället då.

Lilla Rummet sa...

Hej min goa Birgitta. Grattis till den fina vinsten.
Nu sprids det väl en härlig doft hemma hos dej nu.
Här har det varit soligt väder idag, ganska skönt. Varit till sjukgymnasten idag och det gick bra. Tack för dina alltids så gulliga kommentarer.
Kram Britt

Mia sa...

Sån som det värmer hos dig, med både sol ute och i postlådan :)

Gudrun sa...

Grattis till vinsten!
Ibland så skall man ha flyt och det verkar du ha.
Ha en bra kväll.

Roses & Angels sa...

Hej på dig turgumman! hihi så du vann igen! GRATTIS. Här har det varit en underbar dag. Solen visar sig allt mer och det är så ljust ute på morgonen. Tack för din kommentar söta du! Ja här är det full rulle som vanligt. Hoppas allt är bra med dig! Kram

Ulla sa...

Grattis till vinsten! Vilken tur du har som vunnit igen.

LeKaQuilt sa...

Gratulerer med flott gevinst!

India sa...

Ja du har väl rôta!
Ser bra ut i vävstolarna du flitiga myra.

Fånga dagen sa...

Vill bara säga stort grattis till turtanten, jag kanske kan vinna en av dina dukar jag hi hi
Kram Lena

Bibban sa...

du är allt en liten lyckogumma du;)) grattis
Kram Bibban

Havfruen sa...

Grattis Birgitta:)) Alltid gøy med pakke i posten:)
Deilig med drypp fra taket...solen har vært her også men nå snør det.
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Grön Iris sa...

Grattis Birgitta, va kul att det blev du som vann hos Helena.

Snart är jag också i Värmland ;)

Kramar Linda

Bodil sa...

Gratulerer med flott gevinst :)

Skaparglädje sa...

Hej!
Vilken tur du ha i lotteri. Grattis!
Jag hoppas att JAG har turen på min sida i ditt lotteri.
Kram Anne-Lie

Monica sa...

Vilket fint, "vårigt" armband du vunnit. Grattis!
Här i södra Skåne har solen strålat hela dagen, så det har töat undan ordentligt! Det har dessutom blåst ganska mycket, vilket har gjort att det torkade upp bra. Härligt!
Kram, Monica

Monica sa...

Grattis till en fin vinst!
Kram Monica

Ruth sa...

Gratulerer med så flott gevinst. Vinner lykke er en super lykke å ha det.
Ha en flott dag i morgen.

Marit Johanne sa...

Gratulerer igjen! Du er veldig heldig til å vinne :)
Jeg har opplevd to ganger mens jeg selv har hatt blogglotteri, at jeg har vunnet i to andre blogglotteri.

Ingela sa...

Här är det inte nog med framgångarna:-) idag har du fått en award hos mig men du den största gåvan är det ändå inte då du sitter och skapar väd dina vävar...

Ingela

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är allt en riktig turfia du också, så fin vinst du fått. Jättebra saker och vinna. Idag ska jag vårstäda i uterummet, solen värmer upp riktigt bra nu.
Goa kramen
AnnaMaria

Stina sa...

Det tyckte jag var roligt, att det var gulliga Birgitta som vann.:-) kram

Bestemor Drillo sa...

Hva du er heldig!!
Grattis til deg og klem fra meg!!

Bloggarmorsan sa...

Du är en riktig turgumma du!! Grattis! Visst är det underbart att det trots vansinnigt mycket snö börjar bli en känsla av vår ute? Takdropp och fågelkvitter.... Mmmmm.... Jag längtar efter mina rabatter nu!
Kram Helena

Jenny sa...

Grattis till vinsten Birgitta!
Vilken söt necessär och vad fint Helena hade slagit in den:)

Ha en trevlig eftermiddag!

kraam Jenny

Märta sa...

Grattis till vinsten!
Visst är det roligt när det är ett paket i brevlådan istället för de obligatoriska räkningarna!
Ha det så gott!
Märta

Lise sa...

Gratulerer med flott premie!

Litt om alt sa...

Gratulerer (igjen!) Flott gevinst :)
Her skinner også solen, og til tross for sur vind er det deilig.
Vevstolene er igang igjen ser jeg, blir så fine begge to!!!
Klem

Tulip sa...

Koselig med gave! Særlig når den dufter deilig i tillegg...


klem;)

Nyanser av vitt sa...

Grattis gulliga Birgitta. Nej jag har verkligen inte missat din fina tävling
Ha en mysig helg
Kram Agneta

Hannes hage sa...

Så fin gevinst du har vunnet!
Ønsker deg en god helg.

Änglarnas hus sa...

Oh, vad kul! äälskar paket :)..ja, vem gör inte det?

Ha en riktigt mysig fredagskväll!
Kramis Sanne!!

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till din fina vinst. Det är ju så roligt när det ligger paket i lådan.
Skönt att höra att ni också har fått njuta av lite takdropp, det behövs verkligen för både själ och hjärta. Idag har vi ca 6 minus grader och en härlig sol, så det är riktigt, riktigt skönt promenade väder.
Trevlig helg, kramisar Marie:)