tisdag 9 mars 2010

Dragning av min utlottning

Hej på er allesammans!

Här har vi haft ett par riktigt
sköna dagar
med
SOLSKEN OCH TAKDROPP.
Så det är nog hopp om en vår i år också.

*****

Nu vet jag att ni är nyfikna på vem som
vunnit hos mej.

100_2827

Det är 135 som ville vara med i min utlottning
och med dubbla lotter blev det
202 lotter.
Jag har använt mej av Randoms.org
slumpgenerator.

Ripslöparen vinner
Jannickes Hjemmekos

Vinst nr 2 går till
Mor Tuta
som får välja grytlapp.

Och vinst nr 3 går till
Vform.

***
Grattis till vinnarna.
Skicka mej ett mail med adressen.

*****

Så vill jag tacka alla som varit med i min
utlottning.
Det har varit roligt med många nya
bekantskaper.
Jag tror att jag har varit in till alla som
har blogg.

***

Ni får som inte vann denna gången
kanske har mer tur nästa gång.
För rätt vad det är så kommer det en
ny utlottning.

Nu önskar jag alla en fortsatt skön vecka.

Kramis Birgitta

34 kommentarer:

Ulla sa...

Grattis till dem som vann. Det är bara att fortsätta prova lyckan för oss andra för utan lott ingen vinst, eller hur?

Mor Tuta sa...

Tack, vad glad jag blev.
Birgit

Gudrun sa...

Stort grattis till vinnarna, ni är riktiga lyckostar.
Kram till Birgitta

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer til dere heldige !!
Og til Birgitta ønskes det nydelige vårdager !! Klem!

Uttan sa...

Grattis,Grattis! Ni som Vann och Jannices Hjemmekos får en ny fin vårlöpare på sitt bord :o) Kul!

Visst är det underbart nu?
Jag njuter av solen och ljuset som kommit tillbaka igen.
HA en fin kväll.
Kramar!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till dina tre vinnare, dom får fina vävda vårsaker från dig. Och tack för spännande tävling.
Kramar
AnnaMaria

Roses & Angels sa...

Hej du! Jag har värktabletter och inlfammations hämmande men jag vill ju veta vart felet ligger. Jag har ju inte några nämnvärda förslitningar dom du men jag tror att det är en eller flera nerver som spökar. Vidare utredning får dom helt enkelt göra, denna gång ger jag mig inte. Ha en fin kväll söta du kram

Anonym sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling. Kram Sofia

Ruth sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne. Det er fantastiske premier - som alltid her inne.

Jeg håper du fortsatt har vår og at den bare fortsetter like inni sommeren.

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!

Klem

Lantliv sa...

Hej Birgitta,
här har jag missat en tävling ser jag....härliga vinster! Här har det varit underbart idag....satt ute längs med väggen och fikade i bara tröjan...så njutbart!
Nu skall väl våren ha börjat!!!?
kramis Anne-Lee

Vform sa...

Hej Birgitta!
Oj, vilken överraskning!
Tusen Tack ... tänkte ju missa dragningen! Blev påmind av en vän ;) Tack M :)

Du ska få mina uppgifter!
Fortsatt fin vecka till dig!

Jenny sa...

Hej Birgitta!
Tack för en fin tävling o stort grattis till de lyckliga vinnarna!!

Ha en trevlig kväll,

Kramis Jenny

Lauras gård sa...

Ett stort grattis till er som vann! Tack snälla Birgitta för tävlingen. Det är så roligt att vara med, speciellt då det är så här fina priser. Kram Stina

Babsan sa...

Bara att gratulera er som vann! Å hoppas på bättre tur om det blir nån mer tävling.

Gillar din matta med gåsögon!

rule sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!!! Ha ei fin uke videre!!!

Monica sa...

Suck! Men man får väl försöka igen! Grattis till vinnarna i alla fall!
Kram, Monica

Malin sa...

grattis till vinnarna, det är en skön känsla att ha ett fint föremål som man vet/känner den som gjort det. Jag är så glad för min duk, kram Malin

Jannickes Hjemmekos sa...

HHHHEEEEEEEEEEYYYYYYYYY, jippi, jei, jei! Tusen, tusen takk. WOW, gjett om jeg ble glad. Herlighet, jeg sitter her med et kjempesmil om munnen. Oppdateringen din gikk meg hus forbi, så jeg har ikke fått det med meg før nå. Nei, nå ble jeg jammen glad. Tenk å ha den på bordet til sommeren! Tusen, tusen takk. Sender deg adressen min i en mail. Stoooor klem fra Jannicke; tra la la.

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Birgitta.
Vika fina vårbilder du visar här under.
Och så trumpetfanfar för de lyckliga vinnarna.
Sköt om dig vännne.
Kram Zara

Litt om alt sa...

Stort grattis til de heldige vinnerne!
Så deilig at våren endelig ser ut til å komme :)
Klem

Rosenvante sa...

Grattis till er lyckosamma som vann. Jag ser framemot fler utlottningar vid dig Birgitta, för vem vill inte vinna dina fina alster.

Bonnfrua sa...

Fergusoni vs häst... igår i skogen önskade jag faktiskt att vi hade haft en häst istället och tänkte på dig/er med branta sluttningar i skogen.
kram

Synnøve. sa...

Grattis säger jag till vinnarna.
Det är alltid lika kul att vara med i utlottningar. Man kan ju ha dagen och turen på sin sida.
Men inte den här gången.
Vi hoppas på bättre tur nästa gång.
Kramen Synnöve.

Bea sa...

Grattis till vinnarna!
Ha en bra dag Birgitta!
Hälsningar Bea

linéa sa...

Stort grattis till Er som vann och jätte stort tack till dig Birgitta för ännu en generös utlottning.
Önskar dig ett fint veckoslut och en skön helg.
:-)

Lilla Rummet sa...

Ett stort GRATTIS till vinnarna så får så fina vårsaker fr dig. Och tack för en fin tävling.
Håller just nu och kokar egen ärtsoppa som jag inte gjort på flera år samt bakar hälsobullar som är ett matbröd, måste ha någonting att göra.
Ha de gott
Kram Britt

Sjabbig men chic sa...

Ja, stort grattis till vinnarna och så önskar jag dig en härlig dag!

Kram Lisa

C De-sign sa...

GRATTIS till alla lyckliga vinnare! Så fina saker du väver, panelgardinen ser ju helt fantastisk ut! Ha en fin dag i solskenet! Kram fr C

Angel.Pearls sa...

Härligt att våen är på gång så smått! Grattis till vinnarna o kul att få delta i din tävling! Ha en fin dag!//Eva

Elsa och Helena sa...

Hej Birgitta! Grattis till vinnarna av din jättefina vinster! Så glad jag blir att du gillade din vinst:) Ja, det luktade gott men råkade spruta på för mycket väldoft...var sen så orolig att du var allergisk! Men hör ju att du fortfarande är på benen! Puuh.
Kram Helena

Ruth Bernssen Bø sa...

Gratulera til dei som vann.

ha ei fin dag.

Lotta-livets väv sa...

Tre lyckliga och glada personer till finns i vårt land! Dina alster är ju helt underbara.....så fantastiskt välgjorda!
Har inte hunnit vara utanför dörren idag och nu är det snart mörkt...men innan jag far ut till landet (ut till fåglarne....*ler*) så ska jag på yoga. DET är skönt för en tankesnurrig hjärna!
Kram, kram
/Lotta

Gina sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne:)